17.8.12

rüyaya gel

şimdi ben hala kursa gidiyormuşum 3 kız arabayla bize çıkış izni vermişler akşam dönme şartıyla ama biz uyanıklar gezmek istediğimizden dönmemeye karar veriyoruz. çarşambaya ineriz diyoz ama kursa çok yakın görürler bizi diye daha uzağa gidiyoruz. birden kendimizi arabasız buluyoruz yürümeye başlıyoruz. solumdaki kız ablasından filan bahsediyo sonra arkalarda durmaya başlayınca birden erkek oluveriyo. neyse yürüyoruz best friendmiş gibi. bi yere geliyoz, burası döşekten döşeğe atlanılan ve bir dizide çekilmiş olup çok ünlüleşmiş bi alan. insanlar döşekten döşeğe atlarken fotoğraf çekiyolar ve çok sıra var, biz beklerken yanımdaki kızla erkeğe beni kaldırmalarını istiyorum çünkü çöpte bazı yazılar görmüşüm onları okucam. oradakilere laf atıyoz espri yapıyoz. neyse baktık çok sıra var 'olmıcak bu' diyip artis gibi arka arkaya gidiyoruz 'biz istifa ettik' diyoruz. normal yürürken kız elsidi televizyon ve tüplüyle alakalı espiri yapıyo sonra birden bi scooterin sesi geliyo uzaktan. erkek: ''allaaaaah sabah sabah bi sckutla uğraşmayalım şimdi'' diyo ve koşmaya başlıyoruz. bizler tavuk gibi koşarken bende ''bizim televizyonumuz tüplü'' diyorum. bi arabanın arkasına saklanıyoruz ama nafile skuterin üstündeki çocuk görmüş duruyo önümüzde, biz bozmuyoruz karizmayı kalkıyoz pışı pışı. benim ne olacağından haberim yok şu anda. heralde bu adam dövcek bizi diyorum. kız gidiyo yanına oğlan levye çıkartıyo bide küçük kare bişi. kız levyeyi karenin içine koyup döndürüyo sonra bi numara çıkıyo karenin ekranında onu 2'ye bölüyolar. oğlan tamam diyo ve rusçaya benzeyen anlaşılmayan şeyler söylüyo altyazı geçiriyolar ama gene anlamıyorum. sonra uyandım zaten

2 yorum:

  1. best friendimmiş gibi yanımdaki oğlan da öner erkanın ta kendisi

    YanıtlaSil
  2. iki dakka saçmalamazsan rahat edemiyon de mi.

    YanıtlaSil