18.10.12

aşkımız şu ayı kadar

bir gün efendim araba kullanıyordum kavşağa vardım yavaşcak dur tablosu vardı durdum ama sağ taraftan araba geliyomu gelmiyo mu göremiyodum çünkü araba park etmişler neyse biraz öne çıktım ha tamam dedim kimse yok soluma da yürümeden önce baktıydım o bir saniye içerisinde meğer solumdan araba geliyomuş son anda bi fren attım ama işe yaramadı biraz arabalarına çarptım. çarptım ama gelin bana sorun o şokla arka arkaya gittim hala arabada bekliyorum. kafamdan dönenler de ''ne yani ben şimdi kaza mı yaptım'' ''napçam ki acaba'' diye düşünürken hala şokun içindeyim. neyse çarptığım arabadan kadın çıktı kızı kullanıyomuş ama öyle bi koşuyo ki dövecek zannettim. hala arabada oturuyorum. geldi açtı kapımı başladı bağırmaya yok efendim kör müsün de bilmem ne de şoktayım ben daha çünkü hala hatırlamıyorum ne dediğini ama valla kadın çok fena bağırdı şu ömrü hayatımda annem bana öyle bağırmamıştır. çıktım arabadan ne yapıcağımı bilmiyorum annem sonradan geldi. ordan da genç bi abi geldi noldu diye sordu kadın hala cırlıyo ona sakin olmasını söyledi bana anlat kaza nasıl oldu dedi anlatırken ben başladım hüngür hüngür ağlamaya ama görseniz sanki sokakta değilim acıkmış bebek misali.. neyse sonra abim geldi o fransızların burnundan getirdi ağlattılar beni diye çok beddua ettim o kadına bu ilk rezilliğim


--------------------------------

dün pisiklet kullanıyodum anamla bir ay önce bana pardösü diktik böyle bildiğin manyak ötesi bollukta çünkü rahatıma çok düşkünüm dar oldumu kol hareketi yapamadımmı çıldırıyorum. neysem yan mağzadan alışverişten dönüyodum. mahallemize vardım pisiklet çot diye durdu aha dedim tüh pardösü raya kıstı. indim pisikletten sırt çantamda 1litrelik yağ bi litrelik süt. omzumdan atmalı çantamda ohoo büssürü eşya uğraşıyom uğraşıyom çıkmıyo ya dedim bari burda rezil etme bizi arkada da bi araba çalıştı masuz rezil olmıyım dedim böyle kaldırımda bekler gibi yaptım ama yok adam gitmiyo hadi hadi git diyom ı ıh. artisliğimden de dönmüyom arkaya inşallah yardıma gelmez çıkmaz arabadan felan diye konuşuyom. aman rezil olursam olurum dedim gene çekiyom gene gelmiyo öle uğraşırken o da gitti bende baktım olmıcek eve kadar arka tekeri havaya kaldırarak yürüdüm..

lise yıllarımda da çok rezil olurdum

4 yorum:

  1. ^^eve kadar tekeri havadan yurudum :D ^^^
    huryehatun sen super sonik otesi bisisin yauuu. valla cok gulduumm hoofff. Allah da seni guldursun ebedenn B)

    YanıtlaSil
  2. :D amin seyyahım eyvallah

    YanıtlaSil
  3. ayyy gecmis olsun doktur. doktur ben sensiz ne yaparim. tikat et.

    YanıtlaSil
  4. oho ta bi sene evvel oldu gı

    YanıtlaSil