9.10.12

balgamlıyım bu aralar

geçen de postaneye gittiydim pisikletle toprak yoldan geçtim ama orası daha kestirme diye, o gün tüm önüme gelenlere bonjour dediydim. babamın paketini aldım da bi gız bana sen nerelisin demez mi. şaşırmış galmışım türküm deyince ana gı ben seni fransız olupta sonradan müslüman olmuşun zannettim dedi. ama doğru hatırlıyorum lise yıllarında da hep fransız sanıyolardı ismimi söyleyince anlıyolardı anca.
son zamanlarda da mercimek köftesi istiyo canım da bi mutfağa girip yapamadım. ulen huriye diyom kız kısmısı herşeyi aynı anda çevirebilmeli, nasıl bu kedi aralıklı kapıyı kafasıyla ite ite açıyorsa sende bazı şeyleri başarmalısın artık yavrum diyom da bakalım nasip ne zamana.
adios amigos dolce vita

4 yorum:

  1. oha mercimek koftesi mi ayyy olsa da yesek

    YanıtlaSil
  2. hala yabamadım

    YanıtlaSil
  3. gecmedi mi daha balgamin hu huu

    YanıtlaSil
  4. ben çok güzel mercimek köftesi yaparım. öhüm öhüm. çoruma gelin de yapıverem :)

    YanıtlaSil