9.11.12

sordum öğrencilerime: fil vakasını anlatınız?


5 yorum:

  1. yavrum fil vakasıyla buz devrini mi karıştırmış neetmiş

    YanıtlaSil
  2. ahahahah ingilicce karakterlerle yazmis bulute de bulutun muennesi zannimca

    YanıtlaSil
  3. bizim güldüğümüz nokta ebrehenin ebulehebe dönüşmesi ve savaşçılar. ancak şu incelik unutulmamalı ki sonunda hikayenin bittiğini belirtmiş sevgili öğrencimiz

    YanıtlaSil
  4. benim güldüğüm nokta mamud isim ya onu mamut hayvanıylan karıştırmış bence çünkü mamutlar demiş. ama mamut filgillerden bi heyvan ya yoksa mamud gerçekten mamut muydu. bilim tarihini değiştircek bişiy buldum az önce farkında mısınız bilmiyom

    YanıtlaSil
  5. yalunuz Leheb'in şivesini pek beğenmedim " gelecem , düşüniyon "
    yollara diken döşeyeceğine eğitime ağırlık verseymiş iyiymiş...gerçi bu Ebrehe'ydi..
    eğitim şart!..

    YanıtlaSil