30.8.12

bisiklet yağıyla yazmış

Merhaba hurye hanım biraz kendinizden bahseder misiniz?
tabi canım 90'ların bebeğiyim, almanya sınırına yakın fransa'da ikamet ediyorum. efenim çocukluğum, ergenliğim hep kedilerle geçmiştir, hatta bir kedim vardı pirelenmişti bu vasıtayla pire öldürme şampionasını kazanacak dereceye varmıştım. hatta geçenlerde evlenmiş olan abimin evini ziyaret esnasında kedilerinde bulunan pireyi öldürünce bu yeteneğimi tazelemiş oldum. çok şevikimdir maşallah.

Hmm.. Çizim ve komik olma dışında hobileriniz nelerdir?
(ufak gülüş) şimdi açık açık söylemek gerekirse çok fazla hobilere sahibim, bunları buraya yazmakla ömrünüz tükenir, derginizde bana ayrılan sayfa yetersiz kalır başımı ağrıtmayın sonra sorun çıkmasın mazallah. next? 

Normal günlük yaşantınızda da bu kadar komik misiniz?
yok ya, bu kadar komik değilim. bazen aile arası espiriler yaptığım oluyo ama hepsi rezil olmayayım diye gülüyor olabilirler.

Nelerden hoşlanırsınız?
(kahve höppürdetmesi) ev döşemeyi çok severim. gerçi hayatımda şimdiye kadar sadece odamı döşedim ama bunu sevdiğimi içerimde hissedebiliyorum. ha bir de gözlük severim

Dükkan deyip duruyorsunuz da ne dükkanı bu be?
(kışırt kafasını kaşıdı) neyse muhabbet uzadı çizimimle sizi başbaşa bırakam da aklınız yerine varsın. (sanki resimde jogging yapmaya çıkmış halim var ama değil valla, alışverişe çıkmışmışım)


2 yorum:

  1. benim bi tokam var çok datlı kesin o kadar datlısını görmemişindir

    YanıtlaSil
  2. benim çok datlı kalemim var bide defterim. görsen ölürsün bence

    YanıtlaSil