27.8.12

minute maidi kalemlik yapmış

sevgili günlük, bazı şeylere çok karşıyım mesela nedeni neyse de, o günden beri hasasslaştığım ortada farkındayım. bazen böyle olmak en iyisi boşver diyorum içimden geldiği gibi davranıyorum. hazır kolonyalı kız çantasına atmalık bezlere de karşıyım, ne bileyim canıma kastım var belki erimiş dondurmadan sonra ellerimim birbirine yapışması hoşuma gidiyor olabilir. çantama hiç mendil atmayı akıl edememe karşıyım. kırmızı rengini ilgi alanıma koymama şaşıyorum mesela. çok zor bu yirmibirli yaşlar, en zor yılımı yaşıyorum. gelse de siparişlerim açsam şu dükkanı diyorum, gelsin mi paralar. yok hilmi bizim parada gözümüz yok bilirsin anacemize babacemize yük olmıyak. geçen de aklıma çok güzel fotoğraf pozu geldi bi ara çizip koyarım buraya. bide tükkanı açtıkmı böyle meyil yollarsanız yok efendim çok beğenerek takip ediyoruz çok komiksin ahahah gibi şeyler yazarsanız yaparız belki bi yüzdeon indirim, bi discountun lafı mı olur -wink- oldu o zaman kaştım ben.

3 yorum:

  1. beyenerek takip ediyoruz coggomiksin ahahaha yaa gul gul gul oldum heeaaa ayy bayulazagum

    YanıtlaSil
  2. aman Allahım hayatımda en çok güldüğüm insan sizsiniz huriye. bana %20 indirim yaparsınız umarım. çok komiksiniz ahahaha gibi şeyler.

    YanıtlaSil
  3. oha çakallar atladınız hemen

    YanıtlaSil